A Fodor Mérnökiroda Kft. megrendelői oldalú beruházáslebonyolítói tevékenysége abban segíti partnereit, hogy az építési projekt minden szakmai, hatósági és szervezési szempontból zökkenőmentesen haladjon.
A beruházás előkészítésétől a tervezésen, engedélyeztetésen, közbeszerzésen és kivitelező kiválasztáson át egészen az átadásig képviseljük a megrendelő érdekeit. Feladatunk, hogy a projekt minden fázisában biztosítsuk a megfelelő döntések meghozatalához szükséges információt, és folyamatosan koordináljuk a résztvevők munkáját.
A lebonyolítói tevékenységet szükség szerint saját szakértőinkkel, illetve tapasztalt partnercégekkel együttműködésben végezzük, lefedve az épületgépészet mellett az építészeti, villamos és automatizálási részterületeket is.
Célunk: hogy a beruházás átláthatóan, gazdaságosan, a szakmai és jogi elvárásoknak megfelelően valósuljon meg – és a megrendelő a végén pontosan azt kapja, amit eltervezett.
Beruházás előkészítés
Segítünk a kezdeti célok és igények pontosításában, a beruházás szakmai alapjainak megfogalmazásában még a tervezés előtt.
Tervezés koordinációja
Támogatjuk a megfelelő tervezőcsapat kiválasztását, részt veszünk a tervek véleményezésében és a tervfázisok összehangolásában.
Hatósági ügyintézés
Figyelemmel kísérjük az engedélyeztetési folyamatokat, ellenőrizzük a dokumentációkat, szükség esetén szakmai kiegészítéseket javaslunk.
Ajánlatkérés és döntés-előkészítés
Közreműködünk a kivitelezői ajánlatkérések és értékelések előkészítésében, segítünk a megfelelő partner kiválasztásában.
Kivitelezés koordinációja
Összehangoljuk a projekt szereplőinek munkáját, figyelemmel kísérjük az ütemezést, segítjük a gördülékeny előrehaladást és az információáramlást.
Minőség, költség, átláthatóság
Ügyelünk arra, hogy a beruházás a költségkereten belül, jó minőségben és a megrendelő céljainak megfelelően valósuljon meg.